Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Λουτσιάνο: "Όνειρο της Καλλονής η άνοδος"


Για την μεταγραφή του στην Καλλονή: "Όταν υπάρχει όρεξη και αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις και υπάρχουν άνθρωποι που σου δείχνουν εμπιστοσύνη, προσπαθείς και κάνεις ότι μπορείς για να τους βοηθήσεις. Πιστεύω μέχρι το καλοκαίρι να καταφέρουμε να πραγματοποιήσουμε το όνειρο της ομάδας, να ανέβουμε στην Football League".
 Για τα πολλά χρόνια παρουσίας του στην Ελλάδα: "Είμαι ένας ξένος που τώρα έχω γίνει Έλληνας. Έχω περάσει από όλες τις κατηγορίες, έχω γνωρίσει πολύ καλά την Ελλάδα και χαίρομαι γι' αυτό. Έχω αποφασίσει μόλις σταματήσω να γίνω προπονητής και είναι ευκαιρία να μάθω και αυτή την κατηγορία και το πως λειτουργούν οι ομάδες".
 Για το πότε θα σταματήσει την καριέρα του: "Πιστεύω ο κάθε ποδοσφαιριστής λατρεύει αυτό που κάνει και είναι δύσκολο να πάρει την απόφαση να σταματήσει. Δεν έχω πρόβλημα να σταματήσω, αλλά έχω τις δυνάμεις ακόμα να προσφέρω και όταν αποφασίσω να σταματήσω τελικά, θέλω να  είμαι έτοιμος για το επόμενο βήμα και να έχω πάρει την κατάλληλη απόφαση".
 Για το αν ο Ολυμπιακός είναι φαβορί για τον τίτλο στη Superleague και αν απειλείται από κάποιον αντίπαλο: "Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος από τόσο νωρίς. Σίγουρα ο Ολυμπιακός έχει πάρει ένα ασφαλές προβάδισμα. Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος να τον απειλήσει. Ο Παναθηναϊκός εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει και δεν έχει την απόδοση που είχε πέρυσι. Ο Ολυμπιακός αγωνιστική με αγωνιστική βελτιώνεται και αυτό δυσκολεύει τους αντιπάλους του.
 Για μένα ο Ολυμπιακός έχει παίξει και πολύ καλύτερο ποδόσφαιρο, αλλά επειδή φέτος έχει φέρει πολλούς καινούργιους παίκτες, δεν είναι εύκολο να δέσει τόσο γρήγορα και να αποκτήσει σταθερότητα. Ακόμα κι έτσι όμως έχει μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους και δίκαια είναι πρώτος. Και επειδή έχει και ένα πολύ σοβαρό προπονητή πιστεύω ότι μπορεί να γίνει και πολύ καλύτερος".
 Για το αν έχει βελτιωθεί το ελληνικό ποδόσφαιρο: "Έχει βελτιωθεί πολύ το επίπεδο. Παλαιότερα δεν έρχονταν τόσο καλοί ποδοσφαιριστές στην Ελλάδα. Αυτό έχει δώσει και καλύτερο θέαμα και καλύτερη ποιότητα. Πρέπει όμως οι Έλληνες ποδοσφαιριστές να πιστέψουν περισσότερο στον εαυτό τους και να προσπαθήσουν να φτάσουν ψηλά ακόμη και σε ευρωπαϊκό επίπεδο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου